viggoyaooo
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo
Vad är ditt discord namn? viggoyaooo
Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: albin jonsson 21 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll social säker
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Albin Jonsson är 21 år gammal och älskar fotboll mer än något annat. Han har alltid haft en dröm om att bli fotbollsproffs – precis som sina syskon, som spelar i FC Barcelona. Men vägen dit har inte varit lätt för Albin. Under sin skoltid blev han ofta mobbad. Han var tystlåten, lite annorlunda och kanske för snäll för sitt eget bästa. Andra barn såg det som en svaghet, men i själva verket var det en av hans största styrkor. Albin har alltid varit omtänksam, lojal och mån om att andra ska må bra – egenskaper som han fortfarande bär med sig i dag, både på och utanför planen. Fotbollen blev hans fristad. Där kunde han släppa all oro, känna sig fri och visa vad han verkligen gick för. Med bollen vid fötterna fanns ingen mobbning, inga hårda ord – bara han, spelet och drömmen. Han tränade extra varje kväll, ofta ensam, men med en glöd som aldrig slocknade. Nu, vid 21 års ålder, har Albin vuxit både som människa och spelare. Han spelar i en framgångsrik lokal klubb och börjar få upp ögonen från större lag. Trots det han gått igenom bär han ingen bitterhet – snarare har det gjort honom starkare, mer empatisk, och ännu mer målmedveten. Han vet att hans tid kommer, och han tänker kämpa för att stå på samma plan som sina syskon en dag.
Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion och roliga stunder som ska lyfta serverns rp och göra det till en bättre server för allas bästa. jag är en kille som gillar att göra alla sorters scenarion men med en grundprincip som är att alla ska ha roligt.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att du agerar eller tänker strategiskt med målet att gynna den andra parten snarare än dig själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag minns inte vad som händ3e eftersom det var så länge sedan. men ingenting allvarligt. det var en kort ban. sv-ban.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: "random death match" innebär att du dödar någon utan en bakomliggande anledning. VDM: "veichle death match" innebär att du använder dig utav ett fordon för att skada eller döda någon. METAGAMING: innebär att du använder information utanför din karaktär och använder det ingame till din fördel. POWERGAMING: innebär att du spelar för makt och gör allt för din fördel.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inte spelat fivem på dom senaste fem månaderna. under tiden har min brorsa haft min dator. vet inte om han har spelat någonting. gör medlemskapsansökan innan jag spelar. (roligare att spela när man är medlem)
Vad är ditt discord namn? viggoyaooo
Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: albin jonsson 21 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll social säker
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Albin Jonsson är 21 år gammal och älskar fotboll mer än något annat. Han har alltid haft en dröm om att bli fotbollsproffs – precis som sina syskon, som spelar i FC Barcelona. Men vägen dit har inte varit lätt för Albin. Under sin skoltid blev han ofta mobbad. Han var tystlåten, lite annorlunda och kanske för snäll för sitt eget bästa. Andra barn såg det som en svaghet, men i själva verket var det en av hans största styrkor. Albin har alltid varit omtänksam, lojal och mån om att andra ska må bra – egenskaper som han fortfarande bär med sig i dag, både på och utanför planen. Fotbollen blev hans fristad. Där kunde han släppa all oro, känna sig fri och visa vad han verkligen gick för. Med bollen vid fötterna fanns ingen mobbning, inga hårda ord – bara han, spelet och drömmen. Han tränade extra varje kväll, ofta ensam, men med en glöd som aldrig slocknade. Nu, vid 21 års ålder, har Albin vuxit både som människa och spelare. Han spelar i en framgångsrik lokal klubb och börjar få upp ögonen från större lag. Trots det han gått igenom bär han ingen bitterhet – snarare har det gjort honom starkare, mer empatisk, och ännu mer målmedveten. Han vet att hans tid kommer, och han tänker kämpa för att stå på samma plan som sina syskon en dag.
Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion och roliga stunder som ska lyfta serverns rp och göra det till en bättre server för allas bästa. jag är en kille som gillar att göra alla sorters scenarion men med en grundprincip som är att alla ska ha roligt.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att du agerar eller tänker strategiskt med målet att gynna den andra parten snarare än dig själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag minns inte vad som händ3e eftersom det var så länge sedan. men ingenting allvarligt. det var en kort ban. sv-ban.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: "random death match" innebär att du dödar någon utan en bakomliggande anledning. VDM: "veichle death match" innebär att du använder dig utav ett fordon för att skada eller döda någon. METAGAMING: innebär att du använder information utanför din karaktär och använder det ingame till din fördel. POWERGAMING: innebär att du spelar för makt och gör allt för din fördel.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inte spelat fivem på dom senaste fem månaderna. under tiden har min brorsa haft min dator. vet inte om han har spelat någonting. gör medlemskapsansökan innan jag spelar. (roligare att spela när man är medlem)