Nekad viggovej123 | Medlem ansökning [Berdan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggovej

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? viggovej

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Pablo Gonzalez han är 24 år gammal. Pablo är född och uppväxt i Mexiko City, Pablo har en mamma och pappa som är ledare för den mexikanska kartellen. Pablo har en storebror som heter Emilio. Emilio är 21, nu har han gått i sina föräldrars fotspår och gått med i kartellen. Emilio och Pablo började bråka för ett tag sedan om att Pablo ville att han skulle lämna kartellen, men det ville inte Emilio han berättade för sina föräldrar och nu vill hela kartellen döda Pablo. Nu har Pablo flyttat till Sverige för att han är rädd för att bli mördad av Kartellen. I sverige vill han starta ett nytt liv genom att börja jobba som polis. Pablo gillar att träna i gym och att spela fotboll med sina kompisar på fritiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög och bra Rp nivå med roliga senarion för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta gaming=när man tar info utanför Rp världen och använder det Ig RDM=När jag dödar någon utan anledning. Copbait=när jag vill att polisen ska stanna mig och då förhindrar jag polisens arbete. Suntförnuft= Att man ska tänka och göra som man skulle göra i verkligheten NLR= att om man har blivit dödad så kan man inte bara gå till sina kompisar och säga vem som döda dig så att du kan döda dom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har rpat på 4 andra servrar, strive RP, valon RP, Paradise RP, velo RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har spelat mycket Rp och att jag är erfaren av Rp.

Nekad, utveckla karaktärs beskrivning, samt motpartnerns vinst fråga, ansök igen om 24h, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka