Nekad viggovej123 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggovej

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/viggovej/

Ditt Hex-ID: 1100001542bbed0

Vad är din discord tagg? viggovej

Vem var det som bannade dig? Clässic

Bild på banmeddelande: bild_2024-10-28_184241122.pngbild_2024-10-28_184331365.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag rpade inte på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag patrullerade i grove street/industri området, jag åkte upp mot brand stationen och så började jag lagga, jag försökte bromsa men jag åkte in i en metall sak (möligtvis ett vatten torn eller liknade)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag döljer inte de. Jag har några anledningar vrf det blev som det blev det ksk inte är bra ursäkter men i alla fall, för de första så försökte jag skriva /me ont, /me yr osv men det funkade inte och jag tänkte inte på f8 då, för de andra så kom min morsa precis in i rummet när jag kraschade så kunde inte prata och rpa på skador. Själva bannen var inte felaktig men jag tycker att det inte var grov powergaming utan powergaming och med tanke på att jag bara har blivit bannad 1 eller 2 gånger de senaste 3 månader tycker jag att det borde vara powergaming men det är bara vad jag tycker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 1 gång de senaste 3 månaderna och totalt 3 gånger tror jag. Den senaste gången var för att jag c loggade enligt staffs, om du frågar mig så skulle jag käka och hann inte se dem men staffen tyckte anorlunda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Men tanke på att /me inte funkade och att jag inte kunde prata ig så skulle jag prova f8 menyn. Tekniskt sätt skulle jag inte kunna göra något mer för det är inte mitt fel att /me inte funkade och jag kunde inte veta att min morsa skulle komma in i mitt rum. Om man inte kollar på dem aspekterna så skulle jag skriva /me om de funka och pratat ig om min morsa inte pratade med mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? egentligen nej men det för att jag redan visste om det. Om jag skulle hammna i samma situation igen skulle jag skriva /me och rpa på skador om det funkar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka