Accepterad viggovej | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggovej

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Ditt discord namn: viggovej

Ditt Hex-ID: steam:1100001542bbed7

Vad för typ av beslut gäller det? indragen ped o groilla.

Vem/vilka tog beslutet? lluddee

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag inte värnade om mitt liv. Jag ångrar det jag gjorde grovt och inser att jag gjorde fel, jag hann inte tänka och allt gick så fort och då gjorde jag något vilket var fel, om jag skulle få göra om senariot skulle jag ha gjort anorlunda och att inte skjuta. Jag vet också till framtiden att det är bättre att göra det som är 100% rätt istället för att göra något som är 50% rätt.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte riktigt felaktigt, jag gjorde fel och erkänner det efter jag har kollat på klippsen lite extra mycket. Jag hann inte tänka när han bara dök upp från ingenstans och allt gick så fort. Jag gjorde en besluts överklagan för några dagar sedan och den blev Accepterad av toris men glömde att skriva ped och groilla på de besluten det gällde de är därför jag gör en ny.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kdkr0UhIyRv8MpO3e?invite=cr-MSxNNW4sMjU4NTA5MzA4

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka