Nekad viggovej | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggovej

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/viggovej/

Ditt Hex-ID: 1100001542bbed0

Vad är din discord tagg? Vigge/viggovej

Vem var det som bannade dig? Baribe

Bild på banmeddelande: bild_2025-04-07_161625150.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi hoppade ut och skött och sedan fortsatte följa efter men det var inte jag kom körde bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på mekonomen där det blev lite hetsigt. Några som jobbade på meko hetsade mot oss och sa att vi ska åka ut osv. Dem gick ur tjänst och hoppade in i deras bil, vi följde efter men dom fortsatte köra. Efter ett tag så gjorde jag ett dumt beslut och valde att hoppa ut och försöka rikta men jag hoppade ut försent och de började bara åka. Jag försökte skjuta föraren men bilen va skottsäker så gick över till däcket. Jag hoppade in i bilen igen och vi körde efter. Dom körde med ett trasigt däck genom hela stan och skrev i ooc ''den som döda mig räkna mina dagar'' samt ''sov med ögonen öppna''. Tillslut så stannade dem utanför brandstation och vi hoppade ut och riktade, vi försökte kidnappa dem och göra roligt och bra senario men det gick inte då samtliga i bilen gjorde fear rp och började skjuta när vi riktade så det blev inget med det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban, jag ångrar grovt att jag gjorde de beslutet att hoppa ut och skjuta, min första ide var att försöka göra det socialt och försöka kidnappa men jag missbedömde hur bilen skulle köra så de bara åkte när jag riktade. Desutom var det 2 andra personer som fick återgärder och den ända skildnaden var att en till som hoppade ut körde bilen och den andra gjorde exakt samma som mig. Den som körde och hoppade ut är röd spelare och fick 3 dagars ban, den som gjorde exakt samma sak som mig fick ingen och sedan är det jag, orange spelare och fick 6 dagars ban. Fattar inte riktigt hur jag kan få längst ban. samt så gjorde dom vi jagade många fler fel än oss bla fear, hets ooc och en person fick 2 varningar samt 8 dagars ban för detta. Dem skrev i ooc ''han som döda mig räkna dina dagar'' samt ''sov med ögonen öppna'' vilket är hets ooc och man kan ta det som hot. Trots detta så fick dom inga återgärder för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg mina senaste bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte hoppat ut och skjutit. Eller va den större personen och säga att vi bara skulle åka när dom började hetsa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte hoppa ut och skjuta sedan fortsätta följa efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka