Accepterad Viggoväktare | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229763558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Kaptenen#7401

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Berry Karlsson och han är 28 år. På fritiden gör han inte jättemycket men han tränar på gymmet väldigt mycket och är väldigt vältränad. Som person är han snäll, rolig och väldigt positivt ställt. Han har alltid haft en dröm och det är att bli polis eller jobba på securitas och hjälpa till i staden. Berry är helt ny inflyttad i stan och tycker det ska bli jätte roligt att få utforska stan och träffa nya vänner och få sprida glädje runt omkring i stan. Som liten bodde han utanför staden och gick på en liten skola och hade många vänner, Han bodde med sin Mamma, Pappa och hund. I skolan gick det bra och han fick godkänt på alla sina prov och läxor osv. I gymnasiet gick han linjen Samhälle för att sedan få utbilda sig i polis högskolan för att sedan bli polis. Han har precis gått klart polis högskolan och är redo att bli polis under utbildning. Han hoppas på att hitta många roliga och trevliga vänner nu i stan och få utforska det mesta.❤️

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har bra och hög rp nivå och jag kommer att skapa roliga scenarion där alla har en chans att vinna. Jag kommer vilja utveckla min egna rp och rp nivå. Jag hoppas även att kunna utveckla andras rp på något litet sätt. Jag kommer att vara mycket aktiv också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kommer bidra med bra rp och många roliga scenarion som är både roliga och som båda parterna har en chans att vinna i, Jag kommer även att försöka utveckla min egna rp och rpen inom servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta motparten ha en chans att vinna i ett scenario och att försöka göra det så roligt som möjligt

Hur hittade du Unive? Kollade på massa youtube videor också kollade jag på twitch. Så jag laddade ner fiveM och kollade om jag hittade någon bättre server men jag valde mig att köra här på unive.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka