Accepterad Viggoväktare | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229763558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggoväktare#7401

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan Kamel och är 23 år gammal. På fritiden gillar han att vara med kompisar, gymma, hitta nya vänner och bara glida runt typ. Som person är han snäll, trevlig och han är alltid positivt ställt. När han var liten bodde han med sin mamma, pappa och hund i ett litet hus utanför staden. När han började skolan fick han många kompisar och det gick väldigt bra för han i skolan. När han var 14 år började han hjälpa sin pappa på hans jobb för att få lite pengar till ett VR-headset. När han hade tagit studenten så behövde han ett jobb så han började leta efter ett jobb men hittade inget. Efter ett tag började han jobba hos hans pappas jobb igen för att samla pengar till en lägenhet i staden och nu när han har köpt en lägenhet så har han sagt upp sig från sitt jobb och vill bli mekaniker. och nu hoppas han på ett bra fortsatt liv och träffa många nya vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en bra och hög rp nivå och jag rpar ganska socialt med andra. Jag kommer göra många scenarion som är roliga och spännande för alla. Jag kommer att erbjuda mycket aktivitet till servern. jag kommer att försöka bli chef också och få upp aktivitet där också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra rp och många bra scenarion utan lall och försöka göra så att ett scenario blir roligt för alla som är med i det. Jag hoppas också att jag kan bli servervakt elr staff iallafall något sånt. Och det vill jag för att förbättra just rpen inom servern och så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta motparten ha en chans att vinna i ett scenario och att försöka göra det så roligt som möjligt

Hur hittade du Unive? Kollade på massa youtube videor också kollade jag på twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka