Accepterad Viggoväktare | Medlem ansökning [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229763558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggoväktare#7401

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Bengtsson och är 25 år gammal. Han har alltid varit intresserad av bilar och motorer men har också alltid gillat att bygga, sälja och laga saker och har riktigt stora intressen av sånt. På fritiden gillar han att fiska, vara med kompisar, laga saker och hjälpa folk i staden. Som person har han alltid varit en trevlig och hjälpsam person men han har också haft en dålig uppväxt för hans pappa har druckit sprit typ hela hans uppväxt och han har blivit slagen av sin pappa, Och det har ju gjort så han har fått en liten dålig uppväxt och då kanske de har gjort så hans liv han blivit lite sämre. Och han levde med sin mamma, pappa, syster och hund. Och de bodde i en liten villa utanför staden men han gillade inte och vara hemma så han stannade ibland i skolan och sov där i smyg och var ofta med kompisar. Men efter han tog studenten så började han jobba och tjänade lite pengar till en lägenhet i staden som han har flyttat till nu, Så nu hoppas han på en bra framtid och att han får ett bra jobb!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra scenarion som även är roliga för alla som är med i scenariot. RP:are skulle jag säga som alltid försöker bidra med bra rp när jag spelar. Hoppas också att jag kan bli servervakt elr något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra rp och många bra scenarion utan lall och försöka göra så att ett scenario blir roligt för alla som är med i det. Jag hoppas också att jag kan bli servervakt elr staff iallafall något sånt. Och det vill jag för att förbättra just rpen inom servern och så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag fattar it riktigt frågan men jag antar att det är typ att det ska vara roligt för alla som är med i scenariot och inte bli sur om motparten vinner.

Hur hittade du Unive? Kollade på massa youtube videor också kollade jag på twitch. Så jag laddade ner fiveM och kollade om jag hittade någon bättre server men jag valde mig att köra här på unive.

Tillbaka