Nekad Viggoväktare | Medlem ansökning [DiffenKingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229763558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Kaptenen#7401

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Bengtsson och han är 23 år gammal. Som person är han snäll och trevlig. Han har alltid gillat coola bilar och han vill jobba på vianor eller sc styling. Som liten hade han det bra med många kompisar och han hade bra betyg i skolan. Han växte upp med sin Mamma, Pappa och hund. Han har sedan han tog studenten så han han jobbat på en ica nära butik för att tjäna pengar till en lägenhet i stan. Så nu har han flyttat in i en lägenhet som han hyr och hoppas på att få en bra och fortsatt trevligt liv med många vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har hög och bra rp nivå och jag vill utveckla min egen och andras rp så mycket jag kan. Jag vill också hjälpa till att bygga servern ännu större på det bästa sättet jag kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra rp och många bra scenarion utan lall och försöka göra så att ett scenario blir roligt för alla som är med i det. Jag hoppas också att jag kan bli servervakt elr staff iallafall något sånt. Och det vill jag för att förbättra just rpen inom servern och så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta motparten ha en chans att vinna i ett scenario och att försöka göra det så roligt som möjligt

Hur hittade du Unive? Kollade på massa youtube videor också kollade jag på twitch. Så jag laddade ner fiveM och kollade om jag hittade någon bättre server men jag valde mig att köra här på unive.

Nekad, utveckla frågan "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka