Nekad Viggoväktare | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? Kaptenen#7401

Hur gammal är du? 11 år

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 10 månader sammanlagt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Autoexperten på många sett t.ex. att jag kommer ta massa intervjuer varje dag som då kommer leda till mer aktivitet inom yrket, Jag kommer hålla mycket koll på hur aktiva folk är osv. jag har även varit btr.chef på Trygghansa innaan och jag vet hur jag ska agera när folk gör korruption och styra upp yrket då jag styrde väldigt mycket med chefen på trygghansa. Jag kommer vara mycket aktiv ingame och i discord då jag är online typ hela tiden och kommer hålla mycket koll på aktivitet och korruption. jag kommer kunna hjälpa folk när dem behöver det och jag kommer hålla koll så att alla sköter sig och inte lallar inom Autoexperten. Jag vet hur man håller bra möten och jag kommer hålla det när jag känner att det behövs, Det kommer bli konsekvenser om någon lallar eller är otrevliga mot kunderna som kommer in, t.ex. bli nersänkt eller om det är så alvarligt så att hen behöver få sparken. jag kommer ta intervjuerna på ett bra sätt och verkligen ta dem som verkligen passar. Jag har också väldigt roliga event på hjärnan som jag vill köra om jag blir chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på mekonomen innan och även falck några gånger så jag kan en hel del plus jag har varit btr.chef på trygghansa så jag kan ändå mycket med att hur man anställer folk. Jag har också varit chef på Marja-Lisas

Hur ofta kommer du vara inne? 8-10 timmar varje dag typ

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Du har nyligen fått indragen medlemskap och nyligen blivit medlem igen. Du får vänta 1 månad innan du får ansöka om chef position.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka