Nekad Viggoväktare | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet pizzeria chef

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? Kaptenen#7401

Hur gammal är du? 11 år

Hur länge har du spelat på Unive? typ 10 månader nu

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Grovestreet pizzeria. Jag kommer att få upp aktiviteten där genom att göra event med samarbeten där vi kommer finnas och dela ut pizza. Jag kommer även att vara inne typ hela tiden och den tiden kommer jag nog ägna till att ta intervjuer och se hur mina anställda jobbar, och sen kommer jag såklart jobba på vanligt också. Jag kommer att se till få in dem rätta på pizzerian och jag kommer att ha några p-a som jag kan lita på att dem är bra för yrket och att dem kan driva yrket framåt. Samma sak gäller min btr.chef såklart. Jag kommer att fixa så att mina anställda har det roligt när dem jobbar genom att de kommer få åka runt och sälja pizza och dem kommer på få vara med på event som jag kommer försöka hålla väldigt ofta för att underhålla alla spelare på servern och där dem kanske kan visa upp sina bilar eller något. Jag kommer att ha många samarbeten och försöka skapa roliga stunder med dem som spelar och jobbar. Jag vill på något sett göra att fler kriminella och vanliga på servern börjar jobba och testa nya jobb och jag vill försöka utveckla jobb rpen med mina medarbetare. Jag kommer även se till att det inte förekommer lall inom yrket. Och för att förebygga korruption kommer jag ta upp det på intervjuer och jag kommer ta upp det när vi har möten och jag kommer även att be jobb ansvariga kolla logs på det lite då och då.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där som erfaren för ett ganska bra tag sedan och sen har jag även jobbat på väldigt många faktura jobb och jag har varit btr.chef på trygghansa innan.

Hur ofta kommer du vara inne? 8-12 timmar varje dag typ

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka