Accepterad Viggoväktare | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229763558/

Ditt Hex-ID: steam:11000014baaffe6

Vad är din discord tagg? Viggoväktare#7401

Vem var det som bannade dig? Vet ej. det står inte här

Hur lång tid var din ban? Black list (felaktig) Varit såhär i ca 3 dagar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: .) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem hade INGEN anledning till detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget hände, Men jag blev unbannad från min p bann och min bann överklagan var godkänd och allting. Sen när jag skulle varit unbannad så var jag inte det och då hade någon höjt den till black list när jag skulle bli unbannad. Men då skrigver jag till staffs och dem säger att jag måste göra en ny ban överklagan men jag försöker säga att jag redan ska ha blivit unbannad. Men dem kunde ju inte hjälpa så att då skriver jag till Philip320 och han svarar inte. Jag försöker få tag i han i support också men det går ju inte såklart. Sen har jag bara behövt vänta i 3 dagar men inget har hänt. Och ni höjde den när jag inte hade rpar något på servern innan ni HÖJDE min bann när ni skulle unbanna mig. Så skulle ni kunna unbanna mig eller?❤️

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Falaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns dem inte riktigt men en var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte eftersom den var felaktig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag borde inte vara bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka