Nekad Viggoväktare | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229763558/

Ditt Hex-ID: steam:11000014baaffe6

Vad är din discord tagg? Viggoväktare#7401

Vem var det som bannade dig? Jag tror det är Philip320

Hur lång tid var din ban? Black listad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: .) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Just för att jag gjorde korruption inom yrke på polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var ju inte online när jag vart bannad, men jag vet vad jag gjorde och jag att det var fel att göra det och nu ångrar jag mig super mycket. Jo det som hände var att jag satt i dc med mina kompisar sent på kvällen igår och jag ville spela, så jag gick in på fivem och gick in på unive. Sen vet jag inte hur jag tänkte eller varför jag gjorde och inte ens hur jag kom på det. Men det jag gjorde var att jag tog kriminella beslagtagna vapen från polisen också sen gav jag dem till min kompis ig och då sa han emot såhär att då kommer åka på en lång semester och jag vet inte vad jag tänkte, så jag gav han ett vapen som var beslagtagna och sen var det inget mer än det. Och så när jag vaknade upp så såg jag att jag inte var med i unive dcn och då så kom jag på varför. Så det var det som hände och jag ångrar mig super mycket och jag har lärt mig att aldrig göra så och det kommer aldrig att hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban då jag erkänner vad jag gjorde. Och jag ångrar mig super mycket vad jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 6 tidigare bans och en av dem var felaktig. jag mins inte vad som hände men min längsta ban var i 2 dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle inte gjort det och att jag skulle tänkt på vad jag gör och vad konsekvenserna kommer bli. För i efterhand är det inte alls roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! jag har lärt mig på en ganska kort tid att aldrig göra sånt för rpens skull och att konsekvenserna blir inte alls roliga isåfall och att man kommer ångra det. Om jag skulle bli unbannad nu så hade jag nog blivit så noga att jag följer ALLA regler på servern oavsett vad som händer, Då jag ångrar mig super mycket. Just varför jag gör det är för att på unive har jag hittat supermånga nya kompisar och jag har fått lära mig saker IRL osv. Jag har även utvecklat min rp till 100% på unive då alla snälla staffs har hjälpt mig och jag ångrar mig till 100% om vad jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka