Nekad Viggoväktare | Ansökan till Staff [420]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ditt discordnamn: Viggoväktare#7401

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011

Varför ska just du bli staff? Jo just jag ska bli staff då jag känner att det behövs många mer i staff-teamet och jag har bra och goda erfarenheter inom staff. Då menar jag att jag har mycket tidigare erfarenheter då jag har varit staff på en server som tyvärr stängde ner för ett bra tag sedan, Och jag ska bli staff för att jag försöker alltid var positiv, glad, trevlig och även försöka sprida den glädjen till alla andra på servern, jag har alltid velat hjälpa till här på servern och jag har alltid varit väldigt aktiv på servern varje dag och jag kommer bli mer aktiv om jag bli staff. Och om jag blir staff så kommer jag nog vara staff så länge jag får av dig philip och jag har tid. Och jag har spelat på servern ett ganska så bra tag nu då och har typ alltid velat vara staff för att hjälpa staff-teamet för att servern ska få bort allt lall osv och jag kommer kunna jag kommer då även vilja jobba inom ALLT som staffs kan göra här på unive och är till 100% att kunna hjälpa till med allt. Jag kommer kunna jobba inom allt under dom 12 timmarna jag är online varje dag t.ex. att jag kommer kunna specca några timmar, sen så kan jag hålla koll på krim rpen osv. Och detta är varför ni ska ta in mig till staff teamet och bli en av er! ❤️

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Helger: Typ hela dagen då jag går upp runt klockan 9 på morgonen och sitter vid datorn till typ 11 på kvällen

Vardagar: 14.30 - 23.00 typ varje dag

Lov: Typ hela dygnet runt varje dag för jag nördar sönder på loven

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ca 7 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit staff på en annan server och då var jag staff i typ några månader då den tyvärr stängde ner så jag skulle säga att jag har bra tidigare erfaren heter och här är lite saker jag vet, jag är även servervakt just nu och jag har koll på det mesta med unive och fivem.

/svban = bannar en person 1 timme tror jag
/noclip = du blir osynlig och kan hålla koll i staden
/sqlunban = ta bort någons bann
/goto id = du tpar till en person
/v namn = du spawnar in en bil
/kick id = kicka någon
/tpm = tpar till din waypoint
/skin id = ge någon en klädmeny
/givemoney = ge pengar till en person
/who id = ser någons roller
/spec = specca några/någon
/freeze = frys folk så de inte kan röra sig
/unfreeze = gör så dem kan röra på sig igen
/revive = du ressar någon som är död
/m id = skicka ett meddelande till någon
/setjob = sätter en person på ett jobb
/giveweapon = ge någon ett vapen
/toggleid = se folks id
/togglename = se folks namn
/c = spawna in en bil
/dv = tar bort bilar som står öde typ
/sqlsearch = hitta folks hex id och steam namn
/sc = skriver i en chatt endast för staffs
/sv = skriver i en chatt endast för servervakter och staffs
/bring = du tpar en person till dig
/clearinventory id = du rensar en persons inventory
/banhistory hex id = du ser en persons banns
/addkey namn = du får en nyckel till ett lås du valt
/clearchat = du rensar chatten för dig
/clearchatforall = du rensar chatten för alla
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell,

Support:
Jag anser att jag kommer passa i support då jag är väldigt trevlig och kan dem mesta problemen osv det som folk behöver hjälp med i support, jag är trevlig, snäll, och bra bemötande mot alla så jag antar att det är typ det man behöver för att vara trevlig i support och jag kan som sagt dem mesta problemen inom fivem

RP ansvarig:
Jag skulle passa bra som rp ansvarig för att jag har mycket bra koll på reglerna och jag kommer kunna ha mycket tid med just rpen inom servern och jag vill hjälpa till med just rpen i unive för att alla ska förstå vad man får göra och inte göra på servern och at man ska lära sig en läxa om man gör ett regelbrott.

Kriminell ansvarig:
Jag hade passat som krim ansvarig då jag har mycket bra koll på den kriminella sidan av unive då jag har varit krim MÅNGA gånger under den tiden jag har spelat på unive, och jag vill gärna hjälpa till i krim rpen också då det är så att det är många som gör krim rpen så dålig i vissa scenarion t.ex.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba med allt som behövs och jag kan även hjälpa till.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka