Nekad Viggoväktare | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ditt discordnamn: Kaptenen#7401

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011

Varför ska just du bli staff? För jag vet det mesta om att vara staff då jag har varit det på en gammal server som inte är uppe längre, Då menar jag när och hur man bannar, vad man kan göra, hur man drar folk i dc, hur jag gör när jag speccar osv. Jag är väldigt snäll och trevlig som person även om någon ska tjafsa eller liknande i t.ex. support då. Jag kan ta hand om stora förändringar som staff och på servern och brukar ofta tänka väldigt positivt och tänker att det kommer bli bättre och server kommer bara förbättras av förändringar. Jag är väldigt aktiv och på helgerna kommer jag vara super aktiv, Ibland vissa helger så kan jag vara aktiv hela natten och dagen. Jag kommer att ta medlemskap intervjuer om inga medlemskap ansvariga är aktiva och om jag blir servervakt ansvarig någon gång så kommer jag att vara mycket aktiv inom det också. Jag är väldigt arbetsvillig och gillar att jobba med servrar på FiveM och jag kommer att kunna jobba med det jag blir tillsagd till och jag kommer att kunna samarbeta väldigt mycket också. Jag kommer att vara väldigt trevlig i support och jag kommer att vara väldigt aktiv och jag hoppas på att få bli OA för något för att jag vill hjälpa till att utveckla det mesta med servern och komma upp med bra förslag till servern. Jag kommer att stanna så länge jag kan och jag kommer försöka att stanna tills jag blir sr.mod och sen kommer jag stanna ett tag och efter det så får vi se vad jag tycker och jag kommer nog att stanna väldigt länge i alla fall. Jag kommer att kunna bidra med mogna idéer och komma upp med bra förslag som kan förbättra servern. Jag kommer att vara även mycket aktiv i chatterna för att se vad folk skriver osv med tanke på att Unive är ett stort community. Men jag vill mest hjälpa till och få upp all jobb rp på unive och få se mycket aktivitet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 8-10 timmar max om det behövs annars typ 6-7 varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i cirka 10-11 månader nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte här på unive men innan jag började på unive så var jag staff på en server som blev nedstängt tyvärr. Och då gick det väldigt bra för mig.

Här är lite commands jag vet:
/bring
/revive
/sqlban
/ban
/svban
/giveitem
/tpm
/clearall
/showinventory
/skin
/noclip
/dv
/goto
/setjob
/v
/reportlist
/kick
/sv
/sc
/toggleid
/togglename
/ban?

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba med allt av detta men helst jobb och support.

@T4arget Jobb ansvatig. Kolla gärna igenom och även om du inte gillar den så får du gärna skriva vad du tyckte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka