Nekad Viggoväktare | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Viggoväktare#7401

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar oftast spela 13.00 - 04.00 typ.

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 5 månader tror jag

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går it att få in bild men jag har blivit bannad 5 gånger innan står det för mig här.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Jo en servervakt enligt mig är en person som kan hjälpa staff-teamet inom rpen på servern för att jag vet att staff-teamet har mycket att göra så det är därför det finns servervakter för att de ska kunna hjälpa till i servern inom rpen och dva bilar som står öde. Men ja en servervakt enligt mig är också en person som är snabb på att se problem inom rpen och faktiskt banna eller sparka folk som gör fel när de rpar. Och att dom faktiskt bannar/sparkar de som gör fel för jag har sätt servervakter som bara står och kollar på när folk gör fel i unive. Och att man faktiskt har spelat ganska länge på unive och är en ganska bra rpare.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför jag just är lämplig som servervakt är för att jag har varit staff på en annan server innan så jag tror att jag kommer passa bra som en servervakt i unive för jag kan ändå en del då ju. Och jag märker fel väldigt snabbt så om en spelare skulle göra fel så skulle jag Banna/Sparka spelaren direkt. Och att min kusin har lärt mig en del inom servervakt rollen då han har varit servervakt innan här på unive. Men jag var ju som sagt staff på en annan server så jag tror jag skulle passa bra som servervakt på unive. då var ju det visligen en mindre server men det var ändå ganska många folk som gjorde fel på den servern eftersom jag anser att det är mycket mer lall på mindre servrar i fiveM.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en seriös person som är ganska bra på rp och följer reglerna och kan sköta sitt jobb på rätt sätt och kunna använda sina perms på rätt sätt. Och faktiskt banna/kicka folk som gör fel. Och man ska ALDRIG använda sina perms i onödan, och aldrig göra abuse.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är typ att du dör i ett scenario och ressar dig själv och bannar den andra personen för att du ska vinna scenariot, Och jag tror att korruption är typ samma sak och om det inte är det så kommer jag nog lära mig det ganska snabbt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka