- Meddelanden
- 343
- Reaction score
- 12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Vad heter du på discord? Viggoväktare#7401
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela 10-13 timmar per dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 6 månader tror jag, men jag fick indragen medlemskap för att jag hade automatiskt fått medlemskap på en server som aldrig öppnade och jag var medveten om det
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går it att få in bild men jag har blivit bannad 6 gånger innan står det för mig här. men en var felaktig
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? Jo en servervakt enligt mig är en person som man kan lita på som håller koll mycket bra på servern för att underlätta för staffs och förbättra rpen på servern och att dva bilar som står helt stilla. Och man SKA veta reglerna på servern och vara ganska bra på rp. Och att det finns folk som håller på med abuse, då tänker jag bara hur de tänker och att de ska bli av med deras SV roll direkt. Och man ska ALDRIG lalla elr bryta mot en regel, Sen är det en sak om man råkar säga eller göra någon liten sak. Och själv vill jag stoppa all lall rp på servern för jag är med om mycket lallnär jag spelar.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som SV för att jag vill hjälpa till på servern för att framförallt få bort allt lall från servern och att folk ska lära sig efter sina misstag. Jag har även tidigare erfarenheter då jag varit staff på en annan server innan för längesen så jag kan commads och har koll på man ska bete sig som servervakt.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en person som har drivet och orken till att vara SV på servern och kunna vara mycket aktiv och vara bra på regler osv. (gjorde det kortfattat lite)
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt tror det är typ samma sak men det är typ om man är i ett livs hotande scenario så bannar man personen för att inte dö elr att man ska vinna scenariot.
Vad heter du på discord? Viggoväktare#7401
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela 10-13 timmar per dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 6 månader tror jag, men jag fick indragen medlemskap för att jag hade automatiskt fått medlemskap på en server som aldrig öppnade och jag var medveten om det
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går it att få in bild men jag har blivit bannad 6 gånger innan står det för mig här. men en var felaktig
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? Jo en servervakt enligt mig är en person som man kan lita på som håller koll mycket bra på servern för att underlätta för staffs och förbättra rpen på servern och att dva bilar som står helt stilla. Och man SKA veta reglerna på servern och vara ganska bra på rp. Och att det finns folk som håller på med abuse, då tänker jag bara hur de tänker och att de ska bli av med deras SV roll direkt. Och man ska ALDRIG lalla elr bryta mot en regel, Sen är det en sak om man råkar säga eller göra någon liten sak. Och själv vill jag stoppa all lall rp på servern för jag är med om mycket lallnär jag spelar.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som SV för att jag vill hjälpa till på servern för att framförallt få bort allt lall från servern och att folk ska lära sig efter sina misstag. Jag har även tidigare erfarenheter då jag varit staff på en annan server innan för längesen så jag kan commads och har koll på man ska bete sig som servervakt.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en person som har drivet och orken till att vara SV på servern och kunna vara mycket aktiv och vara bra på regler osv. (gjorde det kortfattat lite)
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt tror det är typ samma sak men det är typ om man är i ett livs hotande scenario så bannar man personen för att inte dö elr att man ska vinna scenariot.