- Meddelanden
- 343
- Reaction score
- 12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Vad heter du på discord? Viggoväktare#7401
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Skulle säga typ 10-12 timmar varje dag då jag sitter mycket med datorn och rpar
Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 7-8 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går it att få in bild men jag har blivit bannad 6 gånger innan står det för mig här. men en var felaktig
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att banna folk, kicka folk och dva bilar osv. Servervakter finns av en speciel anledning och den anledningen är att dom ska vara som mini staffs och hjälpa till på servern och underlätta för staff-teamet. Det är just därför man har servervakter då man vill att rpen ska utvecklas och att folk ska kunna hjälpa till på servern för att det ska vara roligt i scenarion osv. Man bannar alltid någon i en timme och sen kan man även förlänga den i dc och då behövs även klipp på detta. Men såklart kan man också kicka folk om dem har något småfel som inte är så alvarligt, T.ex. Som att man har buggade käder osv. Sen kan man dva bilar om det behövs i servern som bara som står stilla. Det är detta jag vet man gör som staff.
Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag vill utveckla serverns rp och andras rp då jag har märkt att det kommer många nya på servern som inte kan reglerna osv. Och för att jag vill kunna utveckla min rp och hjälpa till här på servern. Jag har alltid gillat att hjälpa till och då vill jag underlätta för er staffs och hjälpa till på servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag skulle säga att det är typ samma sak. och korruption är typ att jag skulle vara med i ett gängkrig och jag använder toggle id för att se vart folk är för att sedan springa dit och skjuta dem utan att dem får en chans.
Vad heter du på discord? Viggoväktare#7401
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Skulle säga typ 10-12 timmar varje dag då jag sitter mycket med datorn och rpar
Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 7-8 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går it att få in bild men jag har blivit bannad 6 gånger innan står det för mig här. men en var felaktig
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att banna folk, kicka folk och dva bilar osv. Servervakter finns av en speciel anledning och den anledningen är att dom ska vara som mini staffs och hjälpa till på servern och underlätta för staff-teamet. Det är just därför man har servervakter då man vill att rpen ska utvecklas och att folk ska kunna hjälpa till på servern för att det ska vara roligt i scenarion osv. Man bannar alltid någon i en timme och sen kan man även förlänga den i dc och då behövs även klipp på detta. Men såklart kan man också kicka folk om dem har något småfel som inte är så alvarligt, T.ex. Som att man har buggade käder osv. Sen kan man dva bilar om det behövs i servern som bara som står stilla. Det är detta jag vet man gör som staff.
Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag vill utveckla serverns rp och andras rp då jag har märkt att det kommer många nya på servern som inte kan reglerna osv. Och för att jag vill kunna utveckla min rp och hjälpa till här på servern. Jag har alltid gillat att hjälpa till och då vill jag underlätta för er staffs och hjälpa till på servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag skulle säga att det är typ samma sak. och korruption är typ att jag skulle vara med i ett gängkrig och jag använder toggle id för att se vart folk är för att sedan springa dit och skjuta dem utan att dem får en chans.