Nekad Viggosk | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggosk

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggosk#0874

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2009

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Mohamed Dahari. Min karaktärs ålder är 23 år gammal. Mohamed är en väldigt glad och omtänksam person som älskar att träffa nya vänner/personer. Han är intresserad av bilar då han älskar motor ljud och höga hastigheter. Hans intresse om bilar började redan som liten då hans pappa Jamal ägde en ford mustang 1970. Mohamed brukade alltid vara med sin pappa när han var ute i garaget och meckade med bilen. Hans pappa gick däremot bort för 5 år sedan i bil crash och därav behövde deras ford mustang skrotas.
Mohamed var uppväxt i en hyfsat rik familj med sin svenska mamma Annelie och sin Iranska pappa Jamal. De bodde uppe bland bergen och han hade många vänner. Hans två bästa barndoms vänner hete Filip och Vincent. Ett utav Mohameds bästa barndoms minnen är när han, Filip och Vincent kastade vatten ballonger på folk ut ifrån balkongen där Filip bodde.
Mohamed har nu flyttat ut från familjens villa för att flytta in till stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hyffsat bra rp då jag rpat nu ett tag. För tillfället har jag endast 60 timmar på fivem då mitt gamla steam konto blivit hackat så jag slutade rpa. Men nu har jag kommit tillbaka till fivem så jag kommer inte ihåg alla regler men jag har läst igenom alla reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska rpa för makt eller för att pengar/saker eller vinna ett scenario, man kan ha roligt även fast man inte vunnit scenariot. Man ska rpa så man inte bara gör det far att man själv ska ha det roligt utan för att alla runt omkring sig också ska känna att det är roligt att rpa med dig.

Hur hittade du Unive? det var min min kompis som tipsade mig om att spela unive. Jag har rpat på unive nu ett tag och känner att jag vill gör en medlems ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka