Nekad Viggosk | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggosk

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? julknass_75325

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mohamed dahri, vill byta efternamn, då min kompis skrev som på skämt.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, lurig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Mohamed växte upp i en tuff stadsdel där han fick kämpa för att hitta sin plats. Hans barndom var hela tiden drabbade av ekonomiska svårigheter och en tdålig familjesituation. Föräldrarna var ofta frånvarande på grund av arbete och andra problem, vilket gjorde att Mohamed fick ta på sig ansvaret för sina syskon tidigt. Trots motgångarna fanns det några viktiga personer i hans liv som trodde på honom – en mentor i skolan som såg hans potential och en granne som blev som en andra förälder. Dessa människor gav Mohamed den stöd och trygghet han behövde för att inte ge upp.
Mohamed drömmer om att skapa en bättre framtid för sig själv och sin familj. Han vill jobba på ett bra jobb och gärna inom bygg eller bilbranshen och ge tillbaka till sin community genom att skapa jobb och hjälpa ungdomar att hitta en väg bort från kriminalitet. Mohamed siktar på att bli en stark förebild för andra som växt upp med liknande utmaningar och visa att det går att vända på livet, även när allt verkar hopplöst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ganska mycket till serverns RP jag är en person som gillar att skapa intressanta karaktärer. Jag älskar att hitta på olika bakgrundshistorier och ge dem egna mål och drömmar. Det gör att min karaktär känns mer levande och realistisk, och jag tycker det är kul när andra också gör det. Jag gillar att utveckla karaktärer över tid, så att de inte bara stannar på en plats, utan förändras baserat på vad som händer i spelet.
Jag gillar att bygga relationer mellan mina karaktärer och andras, och det kan vara vänskap, rivaliteter eller något mer komplicerat. Genom att spela på olika sätt får vi en mer levande och spännande värld där allt kan hända. Jag försöker alltid vara med i stora scener och bidra till berättelsen, oavsett om det är genom att göra något dramatiskt eller genom att vara den som stöttar någon annan i svåra situationer.

Jag tycker det är viktigt att alltid vara lyhörd för de andra spelarna också. RP handlar inte bara om mig, utan om oss alla. Jag försöker alltid vara en bra medspelare genom att vara respektfull och hjälpa till att hålla stämningen positiv. Det är så viktigt att alla känner att de har plats att utvecklas och skapa sin egen story. Jag tycker det är roligare när vi gör det tillsammans, istället för att bara tänka på sig själv.

En annan sak jag gillar att göra är att skapa bra konflikter. Jag tycker att när två karaktärer inte är överens eller står i vägen för varandras mål, kan det bli riktigt spännande. Men jag ser också till att konflikten inte blir för hård eller onödigt negativ. RP handlar ju om att skapa drama, men inte på ett sätt som förstör för någon. Det ska vara roligt för alla, inte bara för en person.

Jag är också ganska bra på att vara flexibel. Om någon annan vill ta scenen eller om vi behöver ändra på något, är jag öppen för det. Det gör att jag kan vara en bra teamspelare. Jag gillar också att vara med och hitta på nya idéer för större event eller händelser som alla kan vara med på. Det gör att alla får en chans att vara del av något större och skapa minnesvärda stunder.

Slutligen, jag är verkligen engagerad i att följa reglerna. Det hjälper till att skapa en rättvis och rolig upplevelse för alla. Jag tycker att alla ska känna att de är en del av en historia. och känna sig meningsfulla i alla slags olika senarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario betyder att du inte bara tänker på att vinna själv, utan också ser till att den andra spelaren får en chans att lyckas eller ha kul. Det handlar om att vara schysst och ge den andra personen utrymme att utveckla sin karaktär och historia, utan att göra allt för att hindra dem.

Till exempel, om du är i en kamp med någon, istället för att bara fokusera på att vinna, kan du låta den andra få några bra ögonblick där de lyckas också. Det gör spelet mer balanserat och roligt för båda parter. Du kanske släpper förbi några attacker eller låter deras karaktär få en liten fördel ibland, för att skapa en mer intressant berättelse.

Det handlar också om att vara en bra medspelare. Om alla bara spelar för att vinna hela tiden, kan det bli tråkigt och kännas som att ingen får vara med och utvecklas. Men om man spelar för varandras vinster, kan alla känna att de bidrar till en större historia, och det gör spelet roligare. Och kan då i sin tur ha kul och utvecklas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, en gång så blev jag bannad men efter det så har jag aldrig blivit bannad, så det är en bra läxa att bli bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, det är när man dödar någon utan anledning. combatlogging är om man vill undvika en sitvation och stänger av.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat mycket rp innan, jag har varit gängledar men också andra jobb som till exempel bilsäljare och även varit högt uppsatt i ledning på många serverar. vilket kommer underlätta väldigt mycket.

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka