Accepterad Viggosk | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggosk

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379851642/

Ditt Hex-ID: steam:1100001549d297a

Vad är din discord tagg? julknass_75325

Vem var det som bannade dig? Plantisenn

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-16 232658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ASSÅ JAG TRODDE MAN KUNDE RPA PÅ ATT MAN kunde sno pengar, ber om hämst mycket om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAG HAR SNOTT PENGAR FRÅN EN KASSA OCH JAG VISSTE INTE ATT MAN KUDE RPA PÅ ATT MAN SNOR DEM SÅ JAG ÄR SÅÅÅÅ LEDSEEEEN

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. DET ÄR JU EN RÄTT BAN MEN SOM SAGT JAG VISSTE INTE FICK TA, KÄNNER MIG SÅ HIMLA DUM

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAG HAR LÄRT MIG MYCKET, DÅ JAG INTE TOG RP SERIÖST TIDIOGARE MEN NU TAR JAG DET PÅ ALLVAR TILL 100%,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte snott men visste inte om det är så ledsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ABSOLUT jag kommer aldrig mer ta pengar där ifrån igen, ASSÅ FÖRLÅT VERKLIGEN, BER SÅ HÄMST MYCKET OM URSÄKLT ASSÅ ÄR SÅ LEDSEN OCH KÄNNER MIG SÅ DUM, JAG KÄMS VERKLIGEN, asså detta komme ni aldrig se mer av, vill gärna prata med nån om detta också!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? SÅKLART DET HAR JAG KOLL PÅ!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka