Nekad Viggorosen | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggorosen

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggo#2557

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Viggo var en man av få ord. Han var oftast tystlåten, och det var svårt att läsa av vad som pågick inom honom. Men om man tittade noga kunde man se att hans ögon alltid var på alerten, redo att upptäcka något nytt.

Men det som gjorde Viggo så intressant var att han alltid var på jakt efter nya äventyr. Han reste runt i världen, besökte avlägsna platser och träffade människor från olika kulturer. Han var aldrig rädd för att ta sig an utmaningar och lärde sig alltid något nytt på vägen.

Viggo var en komplex person, en människa av många lager. Det var svårt att förstå honom helt och hållet, men man kunde inte annat än att fascineras av honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att vara polis och andra saker sen också göra de blir roligt om någon tex blir tagen av mig eller så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, istället för att enbart tänka på sin egen vinning. Det kan handla om att kompromissa, ta hänsyn till den andra partens behov och önskemål, eller helt enkelt inse att bästa lösningen för alla är att låta den andra parten vinna på något sätt. Det kan vara en effektiv strategi för att skapa långsiktiga och hållbara relationer, och kan också leda till att man själv får något tillbaka i form av tacksamhet eller positivt samarbete i framtiden.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina vänner som spelar de. Jag har också sätt de på youtube. Jag ville testa de för de verkade vara en bra server och de var de också så jag började spela på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka