Nekad Viggorosen | Chef-jobb ansökan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggorosen

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? Viggo#2557

Hur gammal är du? 23

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär i en halv månad.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att fokusera på att leverera hög kvalitet på mitt arbete. Det är viktigt att jag är noggrann och uppmärksam på detaljer för att kunna leverera högkvalitativt arbete. Jag vill göra framsteg i min karriär som då är viktigt att jag ständigt utvecklar mina färdigheter. Jag kommer tillfället i akt att lära mig nya saker och öka min kunskap om mitt arbete och branschen. Att samarbeta effektivt med mina kollegor är viktigt för att nå framgång på jobbet. Var öppen för att hjälpa andra och be om hjälp när jag behöver det. Jag kommer att visa motivation på jobbet, jag kommer också att inspirera andra och göra mig själv mer värdefull för företaget. Jag kommer att ta emot feedback från mina kollegor och överordnade kan hjälpa dig att identifiera områden där jag kan förbättra mig själv och mitt arbete. Jag ska vara öppen för konstruktiv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mitt syfte är att användas som ett verktyg för att hjälpa människor att hitta information, svara på frågor och generellt stödja kommunikationen mellan människor. Dock kan jag använda min kunskap om fordonsindustrin för att svara på allmänna frågor om reparation och underhåll av bilar, men mina svar ska betraktas som allmän information snarare än som specifika erfarenheter eller råd från en yrkesverksam mekaniker. Jag kan också fixa bilar som dem vill att dem ska vara.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 17- 22
Tisdag: 17 - 22
Onsdag: 17 - 22
Torsdag- 18 - 22
Fredag: 17 - 02
Lördag: 11 - 02
Söndag: 13 - 22

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, för det finns ingen anledning att sluta spela bara för man inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka