- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 29
Blacklist-referens
ID: 232 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: cmail666
Datum: 2025-10-09
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var det att jag fuskade och ångrar det enormt mycket. Jag blev kallad till support men jag undvek pc check. Det var dumt gjort av mig att göra som jag gjorde.
Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag verkligen. Det var ett tagg sedan det hände och ångrar mig väldigt mycket. Om jag får en till chans så kommer jag följa reglerna och spela rättvist. Jag förstår om ni väljer att låta bannen stå kvar, men jag hoppas att ni kan överväga att ge mig en möjlighet att återvända.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att fusk förstör för hela servern och gemenskapen. Om jag blir unbannad så kommer jag bidra med positiv rp och se till att alla jag rpar med har en bra stund.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag har förstått vad jag har gjort och lärtmig av det. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och försöker inte bortförklara dem. Sedan bannen har jag haft tid att reflektera över hur mina val påverkade både servern och andra spelare. Om jag får komma tillbaka kommer jag att följa reglerna och spela rättvist.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja