Accepterad Viggorosen | Ban Överklagan [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggorosen

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199493314011/

Ditt Hex-ID: 11000015b6075db

Vad är din discord tagg? Viggo#2557

Vem var det som bannade dig? Aloushi

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 21010-1b63bfc98b7f604dbfda870c82519c8a.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Själv tror jag att Aloushi trodde jag ignorerade allt det staffs skrev osv, har själv inte sett då jag är ny på fivem så jag lär mig fortfarande och försöker ge fivem servern så mycket uppmärksamhet som möjligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så var jag på sjukhuset och sedan stängde jag av då jag skulle gå och sova. Sedan när jag vaknar upp och startar min dator så står det att jag var lootade folk och samt ignorerade varningar, jag är ny så jag har inte sett det ifall ni har skickat några varningar isf. Jag ska försöka ge mer uppmerksamhet overall och försöka se ifall jag få varningar osv. Ber om ursäkt ifall ni uppmärker det som att jag bara ignorerar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själv tror jag det var lite både och då jag är ny och försöker lära mig på unive då jag vill utveckla min rp mer. Varför jag tror det är en felaktig ban är för att jag har inte sett varningar och vet ej hur dem ser ut. Jag har tagit lärdom om att jag ska visa mer uppmärksamhet och till både varningar och rpandet och sedan även till staffs att jag verkligen bryr mig, ifall jag hade sett varningar hade jag lyssnat på vad dem hade skrivit och gjort det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag glitchade in i sjukhuset med en bil. Problemet var mina grafiker, detta är fixat av min kompis och kommer ej hända igen. Jag är ju ny och då hade jag låg texture budget vilket gör så att jag trillar igen/mina texturer blir typ blurrade och då händer sånt. Har tagit lärdom om att när jag glitchar så ska jag klippa det så staffs och andra vet vad som hände så är det som bevis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att hade föröskt titta och ge mer uppmärksamhet till chat samt varningar osv. Men inget jag visste då och gjorde med ej det med flit för att inte visa respekt för staffs

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte visa mer uppmärksamhet samt titta efter varningar samt lyssna på vad staff säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka