Accepterad ViggoCFC11 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoCFC11

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802690386/

Ditt Hex-ID: 110000132366152

Vad är din discord tagg? viggocfc11#8322

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban?
3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han bannade mig för att han trodde att jag sökte uppmärksamhet av polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mina vänner skulle till piren men vi hade ingen bil så deras vän skulle köra oss och han jobbar som polis, när han skulle hämta mig så åkte han förbi mig så jag sprang efter polisbilen som de åkte i och så skrek jag hallå jag är här bakom er och sen efter någon sekund blev jag bannad för copbait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban som att jag skulle få skjuts av polisbilen men de visste inte han som banna mig han trodde jag sökte uppmärksamhet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg vad jag blev bannad för de va länge sen jag blev bannad sist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort är att springa till piren men de hade tagit mycket längre tid och de va en bra bit att springa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ringa en taxi istället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka