Nekad ViggoCFC11 | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoCFC11

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802690386/

Ditt Hex-ID: 110000132366152

Vad är din discord tagg? viggocfc11#8322

Vem var det som bannade dig? Retarden

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen på multistaden valde att banna mig var för att jag följde efter en polis och försökte distrahera honom. Jag erkänner att jag gjorde fel och jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner stod vid torget och snackade med en polis. Sen missklickade jag och råka sparka på en polisbil och alla fönster gick sönder. Jag ångrar det jätte mycket och ska aldrig bryta mot reglerna igen. Jag visste inte vad copibait var och jag råkade slå på en polisbil, min kompis visade mig multistaden och han bärettade inga regler till mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte fel av de att banna mig eftersom jag gjorde fel men jag visste inte att jag inte fick ta polisens uppmärksamhet och slå på deras bilar. Jag kommer aldrig göra om detta och jag har läst era grundregler och vet nu vad jag får och inte får göra. Ja har varit bannad i någon dag nu och jag känner redan att jag bara vill spela mer multistaden och ha kul med vänner och utveckla min rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha läst alla era bra regler och sedan spelat och varit mer försiktig och kanske fråga runt lite mer. Jag borde inte ha slagit mot en polisbil eftersom det är snuntsförnuft, jag kommer aldrig göra om detta och jag ska fortsätta läsa era regler och försöka höja min rp nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag måste vara mer försiktig och ta det lugnt och jag ska aldrig göra copbait igen. Jag ska vara väldigt försiktig och följa mina regler, jag ska även försöka att maximera min rp nivå samtidigt som jag ska skaffa vänner och ha det kul på min favoritserver multistaden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka