Viggo_RH
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Rydeling hansen
Vad är ditt discord namn? Viggo_RH
Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Svensson 28år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vill hjälpa samhället
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han vill bli polis och kämpa mot brottslingar, hans pappa blev dödad av gäng så han vill kämpa mot gängen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en loyal spelare till servern som följer alla regler och förhoppningsvis bli polis.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ex: man ger motståndaren något värdefullt om man ex: blir hottad även om de räknas som en förlust så man inte sätter sig själv i situationer som aldig skulle hänt i verkliheten.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag satte mig själv i ett ologiskt senario och fick ban på en dag. nu har jag lärt mig att inte göra om det på grund av straffet
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logging: du har precis blivit kidnappad och loggar ut. copbait: du befiner dig vid ett rött ljus bredvid en polis och du kör mot rött
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en människa som kan spela och vara inne på servern mycket.
Vad är ditt discord namn? Viggo_RH
Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Svensson 28år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vill hjälpa samhället
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han vill bli polis och kämpa mot brottslingar, hans pappa blev dödad av gäng så han vill kämpa mot gängen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en loyal spelare till servern som följer alla regler och förhoppningsvis bli polis.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ex: man ger motståndaren något värdefullt om man ex: blir hottad även om de räknas som en förlust så man inte sätter sig själv i situationer som aldig skulle hänt i verkliheten.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag satte mig själv i ett ologiskt senario och fick ban på en dag. nu har jag lärt mig att inte göra om det på grund av straffet
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logging: du har precis blivit kidnappad och loggar ut. copbait: du befiner dig vid ett rött ljus bredvid en polis och du kör mot rött
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en människa som kan spela och vara inne på servern mycket.