Accepterad Viggo_lindblad | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo_lindblad

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggo#7173

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter Viggo Lindblad jag kommer form ett utländskt land som jag inte kommer ihåg där jag bodde med min mamma och pappa och ett syskon en dag så hände en sak det kom en jordbävning så vårt hus gick sönder min mamma pappa syskonet dog tyvärr jag blev allvarligt skadad så jag fick åka in t sjukhuset tillslut klarade jag mig sen efter de bodde jag oss en foster familj men när jag blev äldre började jag i skolan det va svårt jag gjorde myclet bus men jag klarade mig med bra betyg sen när jag ja vuxen ville jag flytta så det blev Sverige jag trivs här bra med mina 2 vänner jag gillar bilar tjejer och myclet fotboll jag blir glad av att va med vänner och glad när allt går bra liksom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt bidrag är att jag är en bra person så jag brukar skicka ett sms till polis tex när något händer tex vid gruvan är det något rån där brukar jag skicka till dom sen brukar jag köra lite därifrån och kolla liksom när dom sticker sen jag skicka t polisen om jag har mobil så jag brukar själv bli rånad men inte längre så mycket. Och min vän bliv misshandlad en gång så jag hjälpte han att får hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså om man gör något olagligt tex som att råna butik sen är polisen efter en det kan va att man tar en bil sen så tar den slut på bensin så polisen vinner scenariot

Hur hittade du Unive? Youtube twitch och blev tipsad

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka