Viggo_lindblad
Icke Medlem
- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marje lisa chef
Vad heter du IRL? Viggo
Vad heter du på discord? MALMÖ_FF#7173
Hur gammal är du? In game 23 och irl 13
Hur länge har du spelat på Unive? ja ungefär 2-3 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Att det ska vara aktivt öppet varje dag ha många anställda så innan jag öppnar och jag får jobbet så ska jag försöka hitta folk som kan jobba där och mitt mål är att det ska vara aktivt tryggt och framgångsrikt och att allt ska funka
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jobbar på malmkvist nu men ville testa att vara chef så jag ansöker till detta nu
Hur ofta kommer du vara inne? jobba kan va till 2-3 timmar kanske 4
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag men jag vill verkligen testa att vara chef
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte men min kompis säger att jag ska börja spela på bryggeriet men tycker unive är bättre
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Viggo
Vad heter du på discord? MALMÖ_FF#7173
Hur gammal är du? In game 23 och irl 13
Hur länge har du spelat på Unive? ja ungefär 2-3 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Att det ska vara aktivt öppet varje dag ha många anställda så innan jag öppnar och jag får jobbet så ska jag försöka hitta folk som kan jobba där och mitt mål är att det ska vara aktivt tryggt och framgångsrikt och att allt ska funka
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jobbar på malmkvist nu men ville testa att vara chef så jag ansöker till detta nu
Hur ofta kommer du vara inne? jobba kan va till 2-3 timmar kanske 4
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag men jag vill verkligen testa att vara chef
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte men min kompis säger att jag ska börja spela på bryggeriet men tycker unive är bättre
Har du läst våra Regler? Ja