Viggo_lindblad | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo_lindblad

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Länk till din steam profil: Haj_Kaa

Ditt Hex-ID: 11000014966d9ac

Vad är din discord tagg? MALMÖ_FF#7173

Vem var det som bannade dig? troik

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-18 235605.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slågs på polisstationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid polisstationen sen så sa han att jag skulle följa efter han men ville inte sen slog han mig sen använde jag självförsvar och blev bannad för det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja felaktig för jag använde självförsvar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. glömt clownfish

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för man måste väl få använda självförsvar

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Då är min fråga om det verkligen är självförsvar att gå fram och slå & sparka en kille på en Polisstation.

Då är min fråga om det verkligen är självförsvar att gå fram och slå & sparka en kille på en Polisstation.
Ja för han slår ju mig sen springer jag och då springer han efter mig vad ska jag göra

Plus jag gick inte fram till han och börja slå han det va han som sa följ efter mig sen ville jag it då gick jag tillbaka sen kom han följ efter mig då sen sa jag nej sen slog han till mig så sprang jag sen sprang han efter mig det va då jag slog ner han för han sprang efter mig för att slå mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka