viggo20001
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? editzztrio3.0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Vad är ditt discord namn? spg skriper#1650
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2000
Berätta om din karaktär. han gillar bilar vara med kompisar jobba och vara på bilträffar född 1999 04/05 har bott i Unive sen jag vart född jag gör allt för Unive jag är alltid glad känslosam och snäll
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jobbar för rätt i samhällets rätt en bra miljö
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är jobben och bilarna man träffar även nya vänner
Hur hittade du Unive? jag kollade på youtube och såg att streamern spelade det då ville jag också testa
Vad har du för mål med ditt rollspel? skaffa nya kompisar jobba åka runt i bilar och ha allmänt gött
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jobba på autoexperten eller mekonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? bara unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Vad är ditt discord namn? spg skriper#1650
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2000
Berätta om din karaktär. han gillar bilar vara med kompisar jobba och vara på bilträffar född 1999 04/05 har bott i Unive sen jag vart född jag gör allt för Unive jag är alltid glad känslosam och snäll
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jobbar för rätt i samhällets rätt en bra miljö
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är jobben och bilarna man träffar även nya vänner
Hur hittade du Unive? jag kollade på youtube och såg att streamern spelade det då ville jag också testa
Vad har du för mål med ditt rollspel? skaffa nya kompisar jobba åka runt i bilar och ha allmänt gött
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jobba på autoexperten eller mekonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? bara unive
Senast ändrad: