Nekad Viggo175 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo175

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? viggo175

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Flénsost 29

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? narcissistisk, grisch och kristdemokrat

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle Flénsost är en 29-åring som har uppvuxit i en liten kuststad. Kalle har alltid varit en nyfiken, envis, och kreativ person. Kalle valde att läsa en utbildning inom grafisk design efter att han hade slutfört sin gymnasieftergångna utbildning. Kalle jobbade extra på ett café när han studerade. Efter att han hade slutfört sin utbildning fick han jobba på en reklambyrå. Kalle kände dock snart att han ville jobba mer. Kalle har idag sitt egna frilansprojekt. Kalle har även planer på att starta sitt egna företag. Kalle har även planer på att jobba internationellt. Kalle har även en dröm att resa, att få möjligheter att få inspiration av nya kulturer. Kalle har även en dröm att utvecklas både personligt och yrkesmässigt. Kalle tycker att det är viktigt att träna, att hänga på med vänner, att experimentera med nya idéer. Kalle tror på att jobba hårt, att aldrig ge upp. Kalle vill även jobba i en positiv inri

Vad kan du bidra med till serverns RP? vet fan inte vad jag ska svara men typ liksom så liksom asså jag ska bli försvarsadvokat och vet inte om det finns så många advokater i unive så aa då blir de ju bra om jag är de

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? såhära att man ska låta sin motstånare också ha kul i rpn såhär liksom att om man skjuter på varandra så tryhardar man inte och man liksom skjuter lite jämt så liksom exempelvis

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag var rasistisk mot en svarthyad karaktär i en server, lärde mig att man blir bannad om man gör de och att jag brutalt sönder roastade en staff men lärde mig att dom kör admin abuse så de var inte götta

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm = random death match och dödar folk utan anledning. Vdm = Vehicle death match att döda folk genom att köra på dom. copbait = försöka få polisens uppmärksamhet utan anleding bara för de är kul. meta är när tar information utanför rp där discord är vanligt till exempel skriver till din kompis att komma till en viss plats via discord. kan många fler men pallar inte mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är allergiskt mot brunsås

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.

Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka