Nekad VIGGO123_kebab | Medlem Ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIGGO123_kebab

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Everumio

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viggo everum och han är född 2005-05-01det vill säga att han är 19 år. Viggo växte upp i en småstad, båda föräldrarna var alkolister och Viggp fick sällan lugna kvällar hemma. Viggos pappa Ulf var påverkad varje kväll och Viggo var ofta slagpåsen då pappan ofta tog ut sin ilska genom att skrika och slå Viggo. Under dagarna i skolan hade Viggo det mycket tufft det var sällan Viggo kropp var utan blåmärken. Han var hårt mobbad och beslutade sig en dag för att inte längre gå till skolan. Viggo spenderade mer tid hemma med sin påverkade pappa men en dag fick detta ett slut. Ulf slog Viggo så mycket att Viggo blev medvetslös och blod rann över golvet. Mamman som för en gångs skull inte var påverkad ringde ambulans så Viggo överlevde mardrömsnatten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer bidra med en Socialt och Roligt Rollspel med Bra RP Nivå, Och Realism, Jag kan bidra med Roliga, Väl utvecklade Scenarion När båda Partiet i scenariot har kul, och inte bara ena sidan, Jag kommer också vara aktiv i communityt. Även Bra RP.
En gång kanske jag ska bli polis och göra roliga scenarion för båda parterna i ett scenario och göra roliga senario och utdragna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte skall Powergama, man måste inte "vinna" ett scenario för att det skall kunna vara roligt, tex om jag gör ett butiksrån så hadde jag personlignen frivilligt blivit tagen men inte på ett uppenbart sett, jag hadde tex krockat bilen så att polisen tar mig så att de blir ett större och roligare scenario för alla partin involverade, för mig är det en självklarhet men vissa människor vill bara vinna/inte förlora sina vapen vilket jag tycker är mycket själviskt och tråkig rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom min bror som spelade när den hete något annat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka