Nekad Viggo1234 | Chef-jobb ansökan [Lindroths] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Viggo1234

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths Motorcenter

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? Viggo#4197

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år men tagit pauser mellan åt men kom tillbaka för 2 dagar sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer bygga jobbet bra och få in en bra rp och inte bara spela för makt och tänka på allt och alla och kunna göra jobbet bra jag tänkte bygga butiken bra och få folk att gilla det för att sedan komma och nån gång vilja jobba men jag vill utveckla försäljning rp och jag vill ge en bra affärs rp sedan kommer jag låta folk praoa och vara prov anställda sedan gör dem det bra blir dem fast anställda jag kommer inte ha några ansökningar jag kommer ha drop in för det finns folk som behöver jobb man kommer även få vara kriminell på en viss nivå men ändå sköta sitt jobb

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter inom jobbet har jobbat som försäljare innan och jag kan menyerna och sedan måste man kunna vara trevlig och ha en bra och vänlig ton vilket jag har och kan några modeler m.m

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne ofta men har träningar 3 gånger i veckan så dem här tiderna

måndag 14:30-18 tränings dag
tisdag 16-21:30
onsdag 14:30-18 tränings dag
torsdag 16-21:30
Fredag 14:30-18 tränings dag det händer att jag skippar om jag gör de så 15:30 - 23:00

Lov
Måndag 09:00 - 23:00
tisdag 09:00 - 23:00
torsdag 09:00 - 23:00
fredag 09:00 - 23:00
Lördag 09:00 - 23:00
Söndag 09:00 - 21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag för min plan är och stanna här väldigt länge men jag vill ju ha chef men blir jag nekad så är det så bara jag får rpea så är jag nöjd

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag vill inte det heller spelar bara unive och vill inte ens spela någon annan stans

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka