Nekad viggo0909 | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo0909

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? mf#2772

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karraktär heter karl håkansson och är född 1991 han har haft en bra uppväxt där mamman jobbade mycket han har spenderat mycket tid i italien och grekland då dom ägde sommar hus i Italien och brukade hyra hus i Grekland så han kan tala både italienska och grekiska villket som gör min karraktär lite unik varav han kommer svära på italienska/grekiska när han blir arg och liknande han har haft enkelt för skolan hella livet och kom ur högstadiet med bra meriter sedan börja han på ett lantbruks gymnasium där han gick ut alla tre år sedan börja han jobba på ett lantbruk i 3 år efter dom tre åren började han plugga till polis nu är han nästan klar med det om 2 månader ca då vill han ansöka till polisen och jobba mig uppåt där!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? att utveckla min rp nivå och att min karraktär ska bli en unik polis.
hört här ska vara bra polis rp/krim rp och har vänner som rekomenderat jag kommer bidra med riktigt bra rp på servern och en glad atytid och sprida glädje

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Roliga & Socialt rollspel med roliga scenarion med hög rollspels nivå. jag kan bidra med alla mina erfarenheter inom rollspelet! Det är mycket roligt jag skulle vilja bidra med till servern. Mvh
motsrptarant

Hur hittade du Unive? Fivem, youtube och vänner

Nekad, vad menas med att spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka