Nekad viggo0909 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

viggo0909

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? BiggO#2401

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Leif är en snäll person som gillar att vara med kompisar, han gillar fordon med. Fast mer som ett intresse istället. Just nu har han ett hus, fortfarande ingen bil men det ska han köpa. Leif planer är ju att köpa en riktigt frän bil men först måste han få tag i pengar. Han gillar ej att bråka eller ha konflikter med folk, utan bara vara snäll och helst vara vän med så många som möjligt. Hans favorit mat är pizza, det brukar han käka typ 5 gånger i veckan. Margarita är hans favorit, men kebab pizza kan också vara skit gott ibland. I Pontus förra stad hade han många vänner, men han kände för att flytta där ifrån för att det var så mycket problem och stök i den. Men hoppas att han kommer trivas mera i denna stad. Det var mycket droger och våld i Leif förra liv. Men annars tycker han om att titta på youtube eller kolla på film, och serier. Leif tycker dock om att dricka lite öl ibland med sina vänner, han vill inte bli någon alcholist eller något men han tycker om att gå ut bara. Hus djur har han ej tänkt på något än men isåfall en hund, han hade en katt förut. Det var allt för Leif.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill så bra rp som möjligt och skapa roliga scenarion samt ha roligare än icke medlem, vill för bättra min rp som möjligt och ha kul me kompisar, jag ska skaffa en roligt jobb och ha de bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska tror jag ska bli polis då kan jag hjälpa mina kolegor samt att för bättra i staden, Jag ska reda ut bråk i staden och besämkämpa brott (stav).

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att typ att alla slag inte går att vinna. man behöver man inse situationen och bli tagen man kan inte vinna alla situationer.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar på den och då så testade jag med och tyckte den var perfekt, sen har jag sett mycket på youtube med och ingen har lixom klagat på den eller så.

Tillbaka