Nekad viggo selin | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo selin

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo selin

Vad är ditt discord namn? viggo selin#0270

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viggo Selin och är helt ny in flyttad till stan. han är 22 år gammal och bor helt själv men har i många år försökt hitta den rätta kärleken. han älskar bilar och han har alltid velat jobbat på en bilaffär. han har mycket erfarenhet från när han va liten och hjälpte sin far ute i garaget varje kväll innan läggdags. han gillar ofta att vara med vänner och hitta på roliga saker som ut med båten eller äta på restaurang och mycket mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan själv bidra med en bra RP nivå och roliga stunder men också seriösa inom en vis nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte tänka på sig själv lika mycket, Man ska tänka på att både rpn blir bra men också att motparten också ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? under en lång period så har mina kompisar tipsat mig om unive och då bestämde jag mig att prova serven.

Nekad. "Utveckla Berätta om din karaktär, inte med i discorden". Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka