Nekad viggo selin | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo selin

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo selin

Vad är ditt discord namn? lil_black09 eller VIZZO

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viggo Karlsson och är 20 år gammal och har under sin uppväxt haft det svårt. När har va & år dog båda hans föräldrar i en bilolycka och han fick bo på foster hem tills han vart 18 år och kunde flytta till hans egna hem. Viggo har fått flytta flera gånger från ett till ett annat fosterhem då han aldrig har fått må bra och haft några kompisar eller någon o pratat med. Nu vill Viggo hitta riktiga kompisar och skaffa sig minnen för livet. Han har alltid gillat bilar och en dag vill han kunna äga sin dröm bil! Viggo har alltid velat jobba som bilförsäljare och kunna tjärna ihop tillräckligt med pengar för sin dröm bil och ett stort lyxhus. Viggo älskar att vara bland människor och hänga o ha roligt med andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion på servern och ider för att förbättra serverns Community. Jag kan bidra med seriös RP på servern och få alla att vara med och ha roligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska spela rättvist så att alla ha roligt och aldrig känner sig utanför. Alla ska få delta lika mycket och ha roligt och av sluta med ett leende på läpparna!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. t.ex. powergaming: man ska inte bara tänka på att vina och komma undan i ett scenario, t.ex. om du har en biljakt och polisen är efter dig och väljer att preja dig så att du volter bilen och hamnar på taket då ska man inte hoppa ut och ksk börja skjuta eller fly direkt, man ska Rpa på skador och inte tänka på att vinna hela tiden. fearRP: man ska vara rädd om sitt liv t.ex. om man har en pistol mot sitt huvud ska man vara rädd/försiktig och inte spela cool och som att man har flera liv. MetaGaming: du använder information som din karaktär inte vet om. T.ex. du snackar i discord med vänner som spelar på servern och berätta att dom ska göra ett "rån" men planera i discord istället för att mötas upp i spelet (unive). CopBait: du vill ha polisen uppmärksamhet och T.ex. vara jobbig eller brytta flera lagar när du ser dom bara för att bli stoppad eller få deras uppmärksamhet. NLR: du minns saker som har hänt innan du dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes jag har spelat ca 2 år nu och vet hur man bete sig och man behandla andra och följa regler. Jag tar respektera staff-jobbet o allt annat på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara inne på servern mella 6-8 timmar per dag och skapa roliga scenarion med andra

Nekad. Ansökt de senaste 24 timmarna. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka