Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355033527/
Ditt Hex-ID: steam:11000011787adb7
Vad är din discord tagg? varjbo
Vem var det som bannade dig? anti cheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande: File(s) attached
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning har klipp på den senaste minuten låg död sedan skulle ta spawnmenu för spawna samma ställe när ja skulle göra de blev ja bannad av anticheat har aldeig haft fusk och kommer aldeig ha de är så ledsen snälla hjälp
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag låg död vid ett berg som ja ramlat ner för ja skickade reports om vad jag skulle göra dem sa bara vänta jag sa ok sen skulle ja ta spawnmenu för spawna samma ställe men ist blir jag bannad av anti cheat
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg npra bans på sistoonde
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej vne vad ja gjorde fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaa, samt snälla kontakta mig i pm jag heter varjbo då kan ja skickqa klippet