Nekad Viggo Pettersson | Medlem ansökning (enburkifläkten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Viggo0808

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/search/users/#text=snyggo08

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo pettersson

Vad är ditt discord namn? Viggo.Pettersson #1396

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Peter, han är född 1995. Han är en grabb som har haft en tuff uppväxt. Hans mor hängde sig själv när Peter var 5år. Hon hängde sig pga Peters pappa överdoserade, söp ner sig ,misshandlade henne och tvingade sina barn göra allt för pengar! Peter har 2 bröder en av dom hängde med Peter till staden, och det var Ivar. När han var 10 fick han var med och råna en butik för att han, sin pappa och sina 2 storebröder skulle klara sig. Han största intresse är bilar och motorcyklar det är ett intresse som han brinner för. Han spenderar väldigt mycket tid med sina bilar och motorcyklar. Han flyttar även till staden pga att han vill hitta nya vänner som har ungefär samma intresse som han. Han är van vid vapen, droger och mycket våld för det var det han växte upp med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att det är en bra server med väldigt bra och seriösa staffs som gör ett jätte bra jobb. Även för att det är den bästa servern, inte bara jag tycker det även kopisar har rekomenderat den för mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en stor server med seriösa spelare och bra staffs som gör ett bra jobb så servern blir så bra som mjöligt och seriösa spelare.

Hur hittade du Unive? Jag har hittat den genom olika polare som har rekommenderat den för mig, som ett tex ifall dom veta någon five m server med seriöst rp då säger dom unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få min karaktär och mig själv till så bra nivå på rpen som möjligt, och även försöka få en krim roll.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få rpen till högsta nivån, och försöka ha så bra rp så att jag kan bli Krim

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är min första rp server jag spelar på och kommer nog aldrig byta för att det är väldigt bra staffs och seriösa spealre.

Senast ändrad:
Tillbaka