Accepterad Viggo Pettersson | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo0808

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? viggo08

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Peter, han är född 1995. Han är en grabb som har haft en tuff uppväxt. Hans mor hängde sig själv när Peter var 5år. Hon hängde sig pga Peters pappa överdoserade, söp ner sig ,misshandlade henne och tvingade sina barn göra allt för pengar! Peter har 2 bröder en av dom hängde med Peter till staden, och det var Ivar. När han var 10 fick han var med och råna en butik för att han, sin pappa och sina 2 storebröder skulle klara sig. Han största intresse är bilar och motorcyklar det är ett intresse som han brinner för. Han spenderar väldigt mycket tid med sina bilar och motorcyklar. Han flyttar även till staden pga att han vill hitta nya vänner som har ungefär samma intresse som han. Han är van vid vapen, droger och mycket våld för det var det han växte upp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett socialt rollspel, jag gillar att prata och lära känna nya personer hela tiden. Jag kommer bidra med positivtet och glädje hela tiden. Men även om ja har ett kommer jag sköta de och göra mitt bästa på det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person går in i rollen av en karaktär eller agerar på ett sätt som ger motståndaren eller den andra sidan i en situation eller konflikt som händer på serven fördel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja ex RDM- inte döda någon utan anledning, Powergaming- man ska rpa på sina skador och kanske inte flyga runt md bilar på berg o sånt, Vdm- inte använda sina fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på servern sen sent 2021 till 2023 sen har ja nästan pausat i ett år nu men nu är jag sugen på att komma tillbaka

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget mer än att jag är en väldigt lugn och social rollspelare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka