Nekad Viggo Pettersson | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo0808

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073377975/

Ditt Hex-ID: 11000014258beb7

Vad är din discord tagg? Viggo#1396

Vem var det som bannade dig? indiantechsupport

Bild på banmeddelande: goat.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (KUNDE INTE TA BILD) Jag tror staffs valde att banna mig för att jag sköt en polis som staffsen trodde var utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på min motorcyel i stan utan hjälm så att polisen valde att stanna mig, efter det så började han söka igenom mig när jag satt på motorcylen utan anledning. Då valde jag att åka där ifrån för att jag hade en glock på mig, sedan gick min motorcykel sönder och där och då han jag inte tänka så mycket så ja sköt han och sprang därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en rätt ban för jag hade bara kunnat rikta på han eller bara bli tagen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad tidigare men de var ett tag sen så jag kommer inte ihåg vad de var för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat ge upp och låta han ta mig eller så hade jag kunnat rikta vapen mot han så jag kanske hade kunnat komma där ifrån utan att skuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte skuta direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka