Nekad Viggo Pettersson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo0808

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Viggo#1396

Ange ditt födelsedatum 26 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att ansöka till Medlemskaps Ansvarig för att jag vill hjälpa servern framåt, få nya icke medlemmar att komma framåt i sitt rollspelande och bygga upp servern med bara seriösa duktiga rollspelare. Ett av mina mål som MA kommer vara att bygga upp Unive till en större och seriösare server, det kommer jag uppnå genom att bara ta in seriösa rollspelare till servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska väja mig som Medlemskap Ansvarig pga att jag är en seriös och glad spelare som gillar att hjäpa folk och göra deras dagar. Jag kommer bara bidra med en bra och positiv energi till alla spelare. Jag kommer bara att ta in seriösa rollspelare, inga lallare som är här för att förstöra rpn på servern. Jag kommer ta ALLA intervjuerna seriöst och behandla ALLA likadant. Medlems roller är en väldigt stor roll på unive och då har man ett ganska stort ansvar på att inte bryta reglerna, om man inte gör det så kommer jag ta ansvar över det och skicka dom personerna som inte kan bete sig. Jag kommer även vara väldigt aktiv i forumet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla spelare med respekt oavsett vad, man ska alltid bemöta spelarna med en lugn ton och vara glad för att dom har valt att just bli medlem på Unive. Om man inte behandlar alla med respekt så har man inget att göra på servern enligt mig. Man ska alltid ha ett lugn och bra stämning när man tar en intervju.
``Man ska bemöta andra som man vill bli bemött själv´´

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle påverka det pga av att jag hade tagit ansvar att alla som bär medlemsroller kan ALLA grundregler, kan dom inte det så kan dom lika gärna läsa på dom och ta sin intervju igen. De som bär medlemsrollen ska även veta att de har ett stort ansvar de har ansvaret att kunna slå OSV de kan göra mer saker när de är medlem så de får dom tänka på. Man ska alltid endast ta in folk som brinner för servern inte de som vill förstöra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna känna till de flesta reglerna under Medlemskap, Discordservern och FiveM Servern De ska kunna de flesta med att de kan säga de utantill. Men de ska alltid kunna alla grundregler. Man ska kunna kontrollera sin rpa när man är medlem genom att inte tro att man kan göra vad man vill.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som MA är att bara ta in vettiga personer till servern och se till så dom har en bra rp nivå men också vara välldigt aktiv på forumet. När man är MA så ska man vara en bra förebild föra alla medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? SOMMARLOV
13-02 lite andra aktiviteter ibland

Skola
16-00 träningar då och då

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka