Inaktuell Viggo Pettersson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggo0808

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Viggo#1396

Ange ditt födelsedatum 26 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har velat va det väldigt länge. Jag tror att jag hade varit en perfekt Medlemskap ansvarig, jag är välldigt aktiv och jag gillar att hjälpa folk och vill få in mer kompitenta personer till denna server. Jag har också ett väldigt trevligt bemötande till alla personer. Jag vill också underlätta för staffsen på servern genom att inte ta in några problemspelare till severn.

ABUSE
Jag använder mig absolut inte av commands och sånt för att abusa och göra massa dåliga saker jag kommer inte missbruka mina perms i Discord och i spelet och på forumet jag hjälper folk och abusar inte jag e en sån som hjälper och driver folk framåt me rpn och de dom behöver hjälp me jag e en trolig och bra MA ifall jag blir de och kommer sköta jobbet utmärkt

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha en trevlig ton mot alla och vara opartisk i mitt arbete. Jag hade inte tagit in vilka personer som helst på servern, BARA kompitenta och folk med så hög rp nivå som möjligt. Jag är en bra person och kommer ta alla ärenden seriöst. Jag kommer vara väldigt aktiv i forumet och även i discorden. Jag kommer även vara inne på forumet så ofta jaa kan under skoltid..

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag hade varit opartisk och bemöta folk med respekt. Förklarat hur rpn ska vara på servern, och om dom svarar fel på en fråga så kanske man inte ska svara FEL utan man ska förklara vad regeln är och kanske förklara ett scebario med den regeln inblandad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man är medlem på unive så har man ett större utval på sin rp och man har en stor möjlighet att utveckla sin rp genom olika jobb osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ha en bra syn på rpn samt servern, kunna reglerna, ha lite kompitens i huvudet och ha en grundläggande vetanskap om vad rp är.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som MA är att bara ta in vettiga personer till servern och se till så dom har en bra rp nivå.

Hur ser din aktivitetet ut? Mån-fre 16-23 ibalnd inne på skoldatorn samt träningar vissa dagar, helger 09-01 matcher ibland.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

+++++rep förtjänar medlemskaps ansvarig han är väldigt aktiv och seriös

+++++rep skulle passa väldigt bra som ma och är väldigt aktiv och seriös

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka