Nekad viggo | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle_pelle

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? mellepelle61

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Viggo, 25 år gammal, växte upp i utkanten av Stockholm med en barndom präglad av föräldrarnas skilsmässa. Hans mamma, en hängiven konstnär, försökte skapa en varm och kreativ atmosfär trots de svårigheter som skilsmässan innebar. Viggo delade ofta sina drömmar och funderingar med henne, vilket väckte hans passion för konst och kreativitet.

Pappan, en affärsman, bodde på andra sidan staden. Trots avståndet fanns det stunder av glädje när de tillbringade tid tillsammans på utflykter och äventyr. Men skilsmässan lämnade spår av saknad och ibland smärta.

Viggo lärde sig tidigt att navigera mellan de två världarna och utvecklade en förmåga att se olika perspektiv. Hans uppväxt präglades av en längtan efter att förena det kreativa och det affärsmässiga, inspirerad av sina föräldrars skilda livsstilar. Nu strävar han efter att hitta sin egen väg, där konst och affärer kan samexistera i harmoni.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp och positivitet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel, om en spelare agerar som polis och en annan spelare agerar som en tjuv, kan spelaren som polis välja att spela för tjuvens vinst genom att kanske ignorera eller inte försöka stoppa tjuven från att utföra sina brott.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, nlr betyder new life rule och det är att om man dör i ett scenario så kan man inte komma ihåg något från vad som hände.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har kört mycket rollspel och på många serverar men inga som är lika seriösa som på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? du får ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka