Nekad viggo | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle_pelle

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? viggo_on_top

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Viggo växte upp i en medelstor stad där han hade en stabil och kärleksfull familj. Hans föräldrar båda yrkesverksamma lärde honom vikten av ansvar, hängivenhet och att följa sina drömmar. Under skolåren utvecklade Bengt en stark intellektuell nyfikenhet och visade särskilt intresse för rättvisa och samhällsfrågor. Efter gymnasiet gick han med framgång i polisutbildning för att bli Polis. Viggo har alltid drömt och bli polis nu är han 24 år och ska ta sitt steg för att bli polis och hjälpa allmänheten. han har alltid viljat bli polis. nu när han ska bli polis så ska han uppfylla sin föräldrars mål som Viggo skulle nå som han har lovat att han skulle bli Polis och bli hög rank och försöka stoppa mmg som en gång skött mot hans familj. Viggo är en väldigt omtänksam person som har haft A i alla sina betyg han har inte varit busig eller nåt han har alltid varit fokuserad för att han ska kunna bli Polis och hjälpa den allmänna ordningen. Nu när väll Viggo kommer bli Polis så ska han försöka sitt bästa med sitt jobb så han kan få hög rang och försöka få en bra stabil kår så att staden ska känna sig trygga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rollspels kvalité. Jag kommer även att vara mycket social och bidra till den sociala faktorn när det kommer till rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska spela på så sätt att den andra ska ha större vinning utav ett scenario än jag. EXEMPEL: Jag och en annan person har ett mindre argument över något trams. Märker jag att personen inte ger sig så kan jag tex börja sänka tonen lite eller lägga mig helt för att den andra ska vinna argumentet eftersom det hade kunnat eskalera.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, nlr new life rule är att man inte får komma ihåg något innan man dog,meta gaming att man sitter typ i discord o snackar om vad som händer in game

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenhet jag har kört många rp servers innan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer även vara aktiv 2-5 timmar per dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka