Nekad viggo man1.0 | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

viggo man1.0

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/viggo man1.0/

Ditt Hex-ID: 110000136c7c195

Vad är din discord tagg? viggo man1.0#0480

Vem var det som bannade dig? jojo abraham

Hur lång tid var din ban? 10dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft, kör otroligt orealisktiskt ~JOJO Abraham. Återstår: 9 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.s

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde för snabbt i staden och så kraschase jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag börja gasa och körde snabbt sen kraschade jag och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel för att man får inte köra snabbt i staden och jag måste ha bättre kontroll över bilen så att det var mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. innan har jag blivit bannad för combatlogg för att folk trot att jag har lämnat men mitt spel har igentligen kraascat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köra fort i staden och ha bättre kontroll över min bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? att köra lagligare och att ha bättre kotroll över bilen

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till
Ban Överklagande - Arkiv

Väljer att neka denna då jag gärna vill att du ska utveckla din överklagan.

Tillbaka