Nekad viggo man1.0 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

viggo man1.0

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Ange ditt födelsedatum 13 April 2009

Vad heter du på discord? viggo man1.0#0480

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu när det är sommarlov så kan jag nog spela från 11:00på morgonen till 00:00 och vidare. annars på vardagar kan jag nog spela från 15:30 till 22:00 och på helger kan jag nog spela från 12:30 på morgonen tills 00:00 och så vidare.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har 600+ timmar och jag har nog spelat på unive i minst 7månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag skulle bli servervakt så hade jag haft mer koll på hur folk beter sig. och så skulle jag kicka/banna dem som inte lyder reglerna och lallar och annat sånt där. jag hade blivit glad för att jag tycker att jag skulle gjort servern till en bättre plats. och ifall någon ny gör ett fel så skulle jag kicka dem och försöka skriva och hjälpa dem var dem behöver göra bättre.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det som får mig att bli servervakt på unive är för att jag har märkt att det har kommit väldigt många nya på servern som snor mina bilar elr pratar ooc som jag gärna vill banna men inte kan så det är därför jag känner mig för att bli servervakt på server. och att jag har spelat på servern ett bra tag nu

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag hade bannat/kickat dem som inte lyder reglerna och lallar. jag kommer försöka mitt bästa att få bort dem som beter sig bra på servern och lallar eller pratar ooc. för att som sagt jag har märkt att det är väldigt många som gör det nu för tiden. och nu på den senaste tiden har jag sett många bilar som bara står ute på vägen och inte har någon förare som måste dvas. och jag kommer försöka mitt bästa att få unive till en bättre plats.

Varför ska just du bli servervakt? jag har väldigt bra rp erfarenhet tycker jag och jag har spelat på unive ett bra tag nu. och jag gillar och hjälpa folk. jag tycker jag själv är en väldigt aktiv spelare också. och som sagt jag kommer dva alla onödiga bilar som står ute på vägen. och kicka/banna dem som inte beter sig.

Varför vill du bli servervakt? för att själv är jag kriminell och hamnar i väldigt många kriminella scenarion. och när jag hamnar i såna scenarion så finns det vissa som inte har så bra krim erfarenhet och som inte vet hur man ska bete sig och kanske bara tar upp vapen och hotar ifall man kommer i ett scenario om man är typ fem och dem andra är tre och dem tre börjar skjuta mot oss det ör det jag menar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv ta bort bil /svban id anledning /kick id anledning /toggleid visar id på folk /revive återupplivever folk som har dött av konstiga anldeningar

Är du whitelistad på serven? ja det är jag och har varit det ett bra tag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad fem gånger fyra av dem är combatlogg för att mitt spel har kraschat i scenarion. och det sista är powergaming det var för att jag körde snabbt i satden och kraschade.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag har bara spelat på unive/multisatden enda sen jag började med fivem

+rep förtjäna det som fan spelat riktigt länge på servern

Tillbaka