Nekad viggo man1.0 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

viggo man1.0

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Ange ditt födelsedatum 13 April 2009

Vad heter du på discord? viggo man1.0#0480

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagarna kan jag nog spela från 15:30 till 21:30 och på helger kan jag spela från 12:30 till 01:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har 558timmar på unive och jag har spelat minst 7månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag hade blivit servervakt skulle jag rpa mycket mer normalt och jag hade också hollt mer koll på folk så att dem lyder reglerna t.ex gör dem suntförnuft så hade jag nog svbannat dem om dem hade gjort det och kontaktat att dem inte ska göra om det och spela mer seriöst. jag är kriminell och om någon gör något fel i ett scenario så hade jag kunnat banna dem.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att jag ser väldigt många personer som använder vdm suntförnuftar och powergamear och lallar väldigt mycket i staden nu för tiden som jag stör mig på väldigt mycket för att jag inte kan banna elr kicka dem därför vill jag bli servervakt. och för att jag ser väldigt många bilar som behöver dvas i staden nu.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag är en väldigt aktiv spelare som ser väldigt många personer som inte lyder reglerna som antingen ska bli bannade elr kickade för att dem inte lyder reglerna som sagt. och jag vet också att väldigt många personer som inte vet hur man rpar i vissa scenarion och då vill jag försöka hjälpa dem som ett stöd.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är en aktiv spelare tycker jag och jag kan reglerna väldigt bra och jag vill bidra med att få bort alla regelbrytare och jag skulle hjälpa nytt folk i staden och göra så att dem får bättre rollplay så att andra elr jag slipper att banna elr kicka dem.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag har spelat på serven ett bra tag och jag tycker att jag borde utveckla mig själv genom att bli servervakt. och för att få folk att rpa bättre i vissa scnenarion t.ex jag och en annan krockar jag frågar ifall det gick bra och då vet inte han hur man ska rpa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv ta bort bil /svban id anledning /kick id anledning /toggleid /revive

Är du whitelistad på serven? ja jag blev whitelistad efter jag hade spelat på serven efter typ 3veckor.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad på servern för att jag combattlogga men det var bara för att mitt spela hade kraschat och sedan skrev jag en ban-överklagan och då blev jag unbannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag har bara spelat på unive/multistaden för att den är en skit bra server.

Tillbaka